باحضور نماینده مردم در مجلس  برگزار شد 

جشن روز جهانی داور، برای داوران فوتبال هرمزگان 



از سوی هیات فوتبال هرمزگان جشن روز جهانی داور در  برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، جشن روز جهانی داور به همت هیات فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.
در این مراسم که با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، منصور پزشک مدیر مالی و اداری هیات فوتبال،  اکبر بستانی مدیر شرکت آسانسور بنیامین، محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوران فوتبال هرمزگان، حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان،  محمد رضایی ، غلامرضا تیمور زاده ، احمد رحیمی ،  محمد مرادی اعضای هیات فوتبال،  محمود دریایی رئیس کمیته داوران فوتبال شهرستان میناب، محمد رسول مظفری رئیس کمیته داوران شهرستان بستک، عباس صادقی رئیس کمیته داوران شهرستان بندرعباس،  جمال کمالی رئیس کمیته داوران بخش مرکزی بندرعباس،  محمد مدنی مسول سابق کمیته داوران بخش مرکزی، زهرا مرادی نماینده داوران بانو هرمزگان در کشور، مهرداد هاشمی پور مسوول چیدمان داوری فوتسال و فوتبال ساحلی،  علی نجفی نماینده کمیته داوران شهرستان رودان،  و حسن رئیسی مدیر کلاس دانش افزایی داوران برگزا شد، محمود رئیسی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: اگر امروز شاهد برگزاری این جشن باشکوه و دیدنی هستیم تنها با حمایت های قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان و حامیان مالی است که بنده از یکایک آن ها کمال تشکر را دارم.
وی بیان داشت: برای برپایی این جشن حدود یک ماه قبل برنامه ریزی کردیم و جز معدود استان های کشور هستیم که به طور مرتب جشن روز جهانی داور را برای داوران خود برگزار می کنیم.
وی گفت: در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا این جشن را برگزار نکردیم اما امسال با حمایت های خوبی که هیات فوتبال و حامیان مالی از ما داشتند این جشن را با حضور ۱۴۰ داور بانو و آقا برگزار کردیم و امیدوارم گوشه ای از زحمات داوران را جبران کرده باشیم. 
رئیس کمیته داوران از شرکت فولاد هرمزگان،  شرکت فولاد کاوه جنوب کیش،  شرکت آسانسور بنیامین،  شهرداری بندرعباس، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان، روساهای هیات فوتبال میناب و بندرلنگه و نایب رئیس بانوان هیات فوتبال هرمزگان به واسطه همکاری خوبشان در برگزاری این جشن تشکر کرد. 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات فوتبال هرمزگان در حال حاضر در جای اصلی خود قرار گرفته و دست سیاسیون از فوتبال بریده شده است.
احمد مرادی در آئین گرامیداشت روز داور در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس گفت:  قضاوت در هر امری کاری سخت و دشوار است و گرامیداشت روز داور نیز مناسبتی برای قدردانی از داورانی است که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت کرده اند.
وی با بیان این که دوره فعلی فوتبال هرمزگان دوران طلایی است، اظهار کرد: هیات فوتبال هرمزگان در حال حاضر در جای اصلی خود قرار گرفته و دست سیاسیون از فوتبال بریده شده است.
مرادی با اشاره به این که سیاسیون فوتبال را برای خود و منافع شان می خواهند، عنوان کرد: فوتبال را باید برای هوادارانی بخواهیم که با یک برد یا یک باخت نیز به خوشحالی و ناراحتی می پردازند.
این نماینده مجلس با اشاره به این که نتایج کنونی فوتبال هرمزگان برمی گردد به عملکرد هیات فوتبال هرمزگان که این روزها در ریل اصلی خود قرار دارد، اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اکنون از یک جوان کارآمد بومی نیز بهره می برد و در جمع مدیران سراسر کشور رتبه اول را در پیگیری افزایش سرانه ورزشی نیز قرار گرفته است. وی با بیان این که خادمی جوانی فعال و حمایت نمایندگان هرمزگان در مجلس را به همراه دارد، تصریح کرد: خاک زمین های فوتبال را لمس کرده و تا مقطعی از زندگی فوتبال همه زندگی ام را فرا گرفته بود. مرادی با اشاره به این که عشق سبب شده تا شما به سمت داوری و قضاوت در فوتبال بروید، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم داوری فوتبال سود اقتصادی برای شما ندارد و تنها عشق و علاقه شما به داوری و فوتبال گرد هم جمع کرده است.
وی با اشاره به این که قدر جایگاه فعلی تان را بدانید و هیچگاه تسلیم وسوسه ها و پیشنهادات نشوید، عنوان کرد: هرمزگانی ها هیچ وقت شرافت خود را به هیچ چیز عوض نمی کنند و این موضوع در بین تمامی اقشار وجود دارد. عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان با بیان این که تمام وجودم برای ارتقا ورزش هرمزگان گذاشته ام و امیدوارم دینی که مردم بر گردنم گذاشتند به درستی ادا کنم، گفت: خود را خادم مردم می دانم و هر زمان که نیاز باشد برای حل مشکل مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم.
مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت : آن گونه که من بررسی کرده ام داوران استان هرمزگان جایگاه خوبی در کشور دارند اما باید حمایت های بیشتری از آن کنیم زیرا اعتقاد داریم که داوران هرمزگانی مردان روزهای سخت فوتبال و داوری آن هستند.
وی ضمن تشکر از هیات فوتبال و کمیته داوران هرمزگان در برگزاری این جشن گفت : کمتر شنیده ام که در روز جهانی داور برای داوران جشن بگیرند اما همیشه در استان هرمزگان این اتفاق توسط هیات فوتبال و کمیته داوران آن صورت گرفته است و من این روز را به یکایک داوران و کمک داوران آقا و بانوی هرمزگانی تبریک می گویم. مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تعریف چند خاطره داوری از دورانی که خودشان بازی فوتبال می کردند صحبت های خودشان را به پایان بردند. 
در ادامه قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: داوران رکن اصلی هیات فوتبال هرمزگان هستند و هر آنچه که در توان داشته باشیم برای داوران کم نخواهیم گذاشت. وی بیان داشت: تلاش های محمود رئیسی و عبدالمجید معماری در کمیته و دپارتمان داوری ستودنی است و به واسطه این عزیزان ، جایگاه داوری استان هرمزگان در کشور بسیار خوب است. رئیس هیات فوتبال هرمزگان از زحمات تمامی داوران تشکر کرد و بیان داشت: تا جایی که بتوانم اجازه نخواهم داد حق داوران از بین برود و در این چند سال چه موقعی که دبیر هیات بودم و چه که الان رئیس هیات فوتبال هستم از داوران و برنامه های مختلف آن ها حمایت کرده ام. وی گفت: احمد مرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه از ورزش حمایت کرده اند و وجود ایشان یک نعمت بزرگ برای استان و ورزش و ورزشکاران می باشد. 
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان از زحمات خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم تشکر کرد و گفت: از زمانی که ایشان در راس اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است اتفاقات خوبی برای ورزش رقم خورده است و کسب رتبه اول در اجرایی پروزه های ورزشی در هفته دولت اتفاق کوچکی نیست و این افتخار بزرگ را به جامعه ورزش استان تبریک می گویم.
در پایان این مراسم از روسای کمیته داوران شهرستان های هرمزگان و داوران تجلیل شد  و کارت های داورانی که به تازگی به جمع داوران ملی، درجه یک، درجه دو و درجه سه  پیوسته بودند به آن ها اهدا شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها